Wednesday, August 15, 2007

Blessed

Many of us are blessed with family. The way we are blessed differ from each other. I can say that I am truly blessed. I have a family, I am not alone walking on the streets. I am blessed with so many people supporting me, and not letting me die of hunger :p

But, what I am blessed with is ... not everyone are blessed with. They came into my life, we have been through a lot together. It was so much til that I cannot imagine my life without them. They are my inspiration and the only ones that understand me. They do not say anything, doesn't mean they don't acknowledge and that they do not understand. They are the ones that I can pour my heart out and they can keep my deepest secrets, not afraid that people would know. Happiness has carve way for me. It has been ages since they came into my life and they are already part of me. They feel me. They are the best things that could happen to me in life.


WHY? One would ask.

April, so cute and so adorable ... she's my sista ... smart-ass woof, come April, go rolling rolling on the floor ... greedy fella, and so localised, she loves durians ... the opposite of Toby

I know this dude here is like damn fat, but that means he's well fed and he's happy haha. He's emo, so don't go in front of him and take pix. Most important of all, he's the funniest ever dog I have ever met in my entire life. He's just so hilarious, he's the clown in my family. I will not go into details what he does, coz it will embarrass him okie ... later he emo again


*woof woof*

11 comments:

jasonphoon said...

omg , i never knew of any dog that can eat durian !

any toby is emo and funny ? that's a weird combinationnnn

always~ said...

finally....but just 2 pics =.=

yea...wooflings are very intelligent...they knows about stuff...they knows when u're sad, needed company n stuff...


thk god i have pineapple :p..hehe

midnight said...

Hahaha.
I totally agree with you. Sometimes, pet can just light up your day no human can. Sigh I wished that my family could understand that tho and allow me to keep a pet.

Keep it up.

Mochii said...

chou chou: hahaha april can :p and ya weird combi thatz why he's a clown :p

snail: i have been keeping dogs since i was born haha .. so i know

midnight: yeah pets are soooo good, even sometimes better than best friends, only if i can bring them to shopping malls hehe

Iwan Sanchez said...

alamak.. u have dogs?? hhahhaa!!
like that, how to go to your house siut?

hahaha!

Frankly, i also love dogs but my religion does not permits me so..

well, dog memang an intelligent creatures..

i envy those who have dogs cos i yearn for one too!!

hahaha!

my fave is: alaskan malamute..
what breed is urs?

Mochii said...

but they are my siblings!!! :p yea intelligent ... they make better actor and actress than human lol

eh ur so religious tertiba only :o

mine is rojak .. april is speets and golden retriever the other one is local dog with alsation .. they said la but im not sure lol

tIcKLe`Me said...

my dog makan durian too. but like sniff sniff lick then run away. :D

fat woof woof. woof fat fat! :D

Mochii said...

LOLz ... hehe mine eat til no more flesh and seed left hahaha

tIcKLe`Me said...

omg. seed also habis. :O

Mochii said...

hahaha seed left la not habis seed

always~ said...

hie april n toby...did ur owner feeds u well?