Saturday, July 28, 2007

Transformers - 3rd time

Yesterday, it was such a busy day, I did not sleep well for sure, and being busy the whole day is so not fun, but the outcome was fantastic. What I did in the morning is something that I don't have to blog about, and in the afternoon is something I just MUST blog about.

See .... first time was with Kylie, second time was with Calvin, and now the third time with Snail. What about it? Yesss, Transformers again .... HAHA! Yeah I know it's already the 3rd time and in fact, I don't really mind if you ask me to watch the 4th time. I'm just so in love with Optimus Prime and Bumblebee is just sooooo cutee .. there is more to meets the eye :o mojo the dog reminds me of mojojojo aka Jojo. Haiz, anyway ... I guess my movie marathon is over, my life will be shut down from Wednesday onwards hehe, no weekends, no mamak, no er .. life? But, it's not the end of the world haha.

So, I am posting this up ...

Whoever complains that I did not ask them out for yamcha kindly do not complain anymore, as I will be in Murni tomorrow, Saturday, 9/10pm onwards with Kylie and Snail for sure and SP and Meow might join, . Don't say I didn't ask =.= and maybe Sunday I'll be there too, not sure. This will be my last yamcha as I will not have time for it anymore after this week.

p/s: i got a new specs ... woof

9 comments:

Jasonmumbles said...

I have watched 6 times. -sweat- Thinking of going for my 7th. -double sweat-

tIcKLe`Me said...

meow meow see you tonight! :)

and i'm yet to watch transformers.

Iwan Sanchez said...

eh... y are u busy after this wekend?

working??

Mochii said...

jason: ur totally nuts LOL but im financially disabled or else i think i will be like u haha

sp: sudah jumpa :d yay

iwan: iya donk ...

claudine said...

transformers for the third time?! woman youre nuts. i bet you can recite the whole damn script. :P

jasonphoon said...

wahhh . 3 times ??

crazyy mochhii ^_^

Mochii said...

claudine: hahahah ... niceeeeeee mer :P

chou chou: not crazy yet :D

=p said...

hahaha...ytd happening eh? :p

Mochii said...

damn happenin indeed, but we are not whahhaah :p