Sunday, December 30, 2007

Happy Birthday Brother

Today .... is my brother's birthday

Happy Birthday Brother

Yes, I do have a brother lolz ^_^ Come back fast fast, nasi lemak, char kueh teow, asam laksa, slurp slurp :D all waiting for you hehe

Friday, December 28, 2007

Random case

Oh mein gott! I slept like a log, I woke up, I had stomach ache, I slept again, I couldn't.

Then, I went for dinner and I'm back now, showered and everything.

Then it's time to leave for work ... but I am feeling so so sleepy.

Oh no ... I am just so sleepy.

and it is exactly 9.30pm right now.

Still feeling very sleepy, I don't know how to work ... right up til 7am. I can't tell the difference anymore between AM and PM.

*yawn*

I am so in UK time now haha. Clod, I am in your time zone!!! :D

The zombie era =.= I think I should have looked like a ghost already on Monday if it continues like that haha.

Oh ya ... gotta remember to blog bout New Year's post before 1st of Jan.

It's morning now ... for me. When everyone is getting ready for bed, I am getting ready to work, oh jia lat.

and I am still feeling very sleepy oh scheisse

Joyeux Noel II @ The Curve

Don't you think that time flies too fast? STOPP ... let me breathe some air before you fly again!!! Right, continue with The Curve. I personally love The Curve's Christmas deco the most, in comparison with all the other shopping malls I went to.

Not that the others aren't nice but the fact that The Curve has WHITE christmas makes me excited and it is so intoxicating to be able to see WHITE ... SNOW. It is just a dream to have white christmas, I know it isn't real but at least this is the closest I could get to experience a white christmas again.

Just like fantasy land ....

Thursday, December 27, 2007

Funny stuff

Yesterday was a bit funny. Someone actually asked if I look familiar o.O who knows he is actually from dot dot dot. Haha.

Then there comes the phone call. This guy named Jason actually called up to ask for me LOL o.O eh you know what I still got my nasi lemak hehe. Don't give me a heart attack next time. I don't mind really people call up at like 2am, 3am, 4am haha just to keep me awake XD

Ee ya ee ya o~

Wednesday, December 26, 2007

Happy Birthday Kerry

Before leaving for work, just wanna wish this ....

Happy Birthday to you
With Joy and laughter
Happy Birthday to Kerry
And we go to eat eat eat :D


Okay, time to leave for work, and yes I am working nite until next year, right up til 2008, so enjoy people see you next year. Die this morning I ate like when I first came home, beehoon and nasi lemak all for breakie.

and while I am away until tomorrow (HAHA!) enjoy the vid, darn cute, recommended by someone because I said "whateverrrr" to him :D :D and that's one of the words I quite frequently use lately

Joyeux Noel @ The Curve

It's already the 26th of December, and Boxing Day has come. Unfortunately, Boxing Day here is nothing, nil, zero. Such a sad thing heh.

This was taken at The Street in The Curve where all the restaurants are located, or rather most of the restaurants, just like Geneve, coming out from gare de Carnavin

Omgggg ... this is the best ever cow, it's a Swiss cow, Moooooo~~~ super attractive, outside of Marche ehe, I so wanna eat in Marche

The bells, the deco, the Christmas tree is just amazing, I felt like I just walked into a place far away

This is so tall o.O so high up, just like people's dreams

The lights, twinkle twinkle lights, I simply love it

Happy Boxing Day everyone, those who have the chance, shop til you drop alrighty hehe

Tuesday, December 25, 2007

Merry Merry Ho Ho Ho Christmas

Dear Santa,

This christmas, I wanna have a white christmas, just like last year. I know that it is impossible to have that, so I will ask for something else instead. All I want for Christmas is just a Swiss watch or a perfume or just anything that is nice and unique. I can only ask for materials and not other things, cause it is so impossible. Bottom line, Santa, I actually just wanna be happy and I am not asking for anything else anymore.

Guess what? I really got a perfume this Christmas. A Kenzo to be precise.

Perhaps, your Christmas is happening. I came home, and when the clock strikes 12, I was in front of lappie. How much more happening can it be? I could not stand being home on a Christmas Eve, I got to go out. There I went, with Kylie and Jesse.

As much as I was anticipating for a night out in Murni, they were closed only to realize that it was Monday, oh scheisse. Guys, I know that I made you embarassed, I promise I will not do it again. I don't know what had happened to me, I ate so much o.O I ate maggie mee, roti pisang, and roti bom together with teh ais and 3 teh o ais limau and I almost went for McD's breakfast as well. This is a good news, which means nothing is bothering me and that I am happy.

A Christmas indeed~

and I miss you so, 2006 Christmas, we were in Davos celebrating by eating Chinese Fondue up at the mountain, covered with snow and nothing else.

Wish you, everyone out there, a very blessed Christmas

Monday, December 24, 2007

My Sunday

Supposed to be out to celebrate Kerry's birthday but poor girl is down with fever. So, her sis Kylie came out and left her at home anyways haha.

I reached The Curve quite late, was so pissed with everything from morning. RETARDS la =.= horrible day.

Right, so continue ... met up with Kylie after months, then at the same time with er ... Jac? Anyways, was dead hungry that I can just eat anything up. The phrase a hungry person is an angry person is so true. Even someone have not done anything wrong, got me pissed by just blocking my way haha. After my KFC meal ... omg, I felt so damned great. Yeah I know, changed like an instant, tame me down with food =.= lolz I know yea -_- after that, omg I am so shocked, seriously stunned that Dora is ACTUALLY free to be there eheh. After KFC Tesco, yeah coz I blacklisted The Curve's Secret Recipe, we headed to next door, which is Secret Recipe's Tesco haha. Talk talk crap crap drink drink and eat eat. I had one black forest cake there and continue sitting down until they wanted to close shop. Later on, we went over to Starbucks The Curve, again ... until they wanted to close, before we left and bid goodbye, see you again.

That's how my day today, a Sunday. It is considered very good as you know, Sundays don't exist for me.

Saturday, December 22, 2007

I am Legend @ 1 Utama

I am done with Xmas shopping, and gonna hand it over today, later. Yesh!

Yesterday, Friday, was something that I have not done in a long long time. I could not even remember the last time I went out, enjoy a Friday night with someone else, outside from work of course. I know it's kinda pathetic but ... what to do hehe.

So, went for a movie with Chou Chou this time, and omg stresssss sial. We went for I am Legend. Being Will Smith, he has always been doing comedies but this time is something different. I don't really like it, coz it makes me so stressssssssed. =.= Then again, I heard about the movie saying that it's an action movie, so I thought it was just pure action, who the devil knows -_- cannnottt I so cannot take it, so stresssss. But, it was so funny in the middle. Why? Em ... coz ... chou chou went to ... and .... came back ... and ... LOL. :p

The remaining pics that I have of the deco in 1 Utama, and you know what? There is one real fella dressing up like this, but he is so not cute, and so fierce looking so I decided not to take pic, and today I saw Santaaaa .. but he is just not fat enough to be one. Again, I didn't take any pics hehe.

Thursday, December 20, 2007

The Loft

Last Wednesday I had a day off and coincidently, Kitt asked if I am free to go out. Yesh, so I went and we headed to The Loft in Asian Heritage row. Entrance fee was FOC that day. However ...

the drinks were superbly expensive. Right, I ordered just ONE lime vodka, and a bottle of Heineken and you know how much it costed? DANG! 45 bucks! And we do suspect that the Loft here in KL is a franchise of the Loft in KKL in Luzern as well. Could it be? The drinks there are superbly expensive as well and that's the place we ended up eating pizza, yeah in a club lolz. But, the ambience is not bad though, quite like it just the fact that it was so so packed, music was good, compared to Maison. The only drawback is probably it's stuffy there.

Omg I did not see this girl for so long ... actually I don't really know how long ago hehe 4 months maybe? She was an ex-trainee in where I'm working now hehe.

Btw, we dont look alike rite, so if we dont, it means I dont look Thai lolz

Damed sick

The place is ought to be cursed for making me so god damed sick.

After 3 days vacation, I ate there and right after work, I felt terrible and absolutely horrible. I was caught in the traffic jam, and being in that condition sucks. I even almost puke out in the car.

That's seriously bad. Tears started flowing down, eyes became swollen, and I can hug the whole toilet bowl, as I was seriously puking like hell, read it ... like HELL. I wasted so much energy that I could not get out from bed and eventually just skipped dinner. Not that I do not want to but I just could not.

I puked so many times, and for the first time in my life, I wanted to see a doctor so badly. However, I do not have strength to even lift up my leg. Getting drunk and puke is better than this =.= not to mention I had diarrhoea.

Sucky like hell, I hope I can recover and ... I need to do Xmas shopping on Friday =.= anyone free for few hours? Actually, I don't need hours lolz, just one hour the max

Wednesday, December 19, 2007

Best? No such thing

Have you realized that, as you grow older, the term friends are only friends. Long before, you can hear your surroundings that so and so is so and so's best friend, good friend, favourite friend, close friend, best buddy and it is never-ending.

It came to a time that it is no longer existed. Personally, even the the term best friend had faded away. Don't ask me why, but I no longer believe in that. It isn't that something had happened, or some whatever nitemare things took place. It is just that it had long ago faded away.

Close friends yes I still do believe. These days, there are so many other types of friends, we have college friends, work friends or colleague, lepak-ing friends and now, we even have facebook friends o.O lolz everything else but best friends.

This term is so misleading. If, you take someone as best friend, you gotta do anything and everything they expect you to and if you don't then I don't even know what will happen. That is how most people define best friends. Therefore, it is better to have close friends rather than best friends. But best friends are not definined like that if you ask me. But, do not ask me to define as I don't know. I no longer know the definition, and I no longer have that word in my encyclopedia or dictionary. It became something very alien to me.

Friends around are deeply appreciated and treasured. I am actually really glad that the term friends still stay very closely to me, no matter new or old, both are important.

It's time to move on

It was this point of the year that almost everyone had left school. The school was basically empty, just few souls walking around with nothing left to do.

From a very noisy place became a place filled with emptiness, soulless, loneliness and darkness. It felt so deserted and I swear that nobody wants to be in a place like that, it was uberly depressing. I was one of the aimlessly soul around, the very last few.

Think about it. It was so harmonious, noisy, awesome and a place feel like home once upon a time when suddenly each night you go to bed, you feel like you are trapped in a planet, with nobody else but you, and only you. Everyone is like a family there, so warm, so tranquil and in just a matter of time, one by one left, but it was never you. You witnessed so many of your beloved friends left, one after another.

No matter how much I wanna stay in that place, I wanna leave too. It just does not feel right anymore to be there, alone. Where are the happiness? It's time to move on.

Tuesday, December 18, 2007

Joyeux Noel @ 1 Utama

The festive season is around the corner, another year gone. This is the only time of the year that I can actually feel there is some festive mood. Other than Christmas, I seriously do not feel anything at all. The first time I was in MidValley after the deco was up, I was totally in for it. Too bad, I didn't have my cam with me. I stood there from the 1st floor, looked down, and enjoyed the songs being played. It was so Christmas-y.

So the-ang

Hi cutie, look here yes here, chik chak

This dudes are so so cute

I should have worn red ... =.=

Sushi Groove, you are killing me!

I think about Sushi Groove too much, I am totally uberly in love with Sushi Groove. When I think about it, it is so difficult to resist temptation. I wonder ... when will be my next visit to Sushi Groove? with who? When? What will I be eating? Omg I am totally in love with it. I seldom eat in all this fancy nancy Japanese restaurant. If I crave for it, I will just hop into Sushi King. That was those days. Those who said the food isn't nice, can you kindly please and please just bang your head against the wall or just jump from the 88th floor from the twin towers without any parachutes?

Before eating, we need to take pix, as memories hehe

C'est moi

SEEE! Even ice cube looks nicer, feels nicer and more unique than any other ice cubes haha

I am seriously killing myself, I could not resist anymore. This is so to die for! HELP!!!!

Monday, December 17, 2007

MYB Bash II

I know, I know! I know that I blogged about MYB Bash quite some time ago. After all, it took place in the end of September and now it's already the end of the year hehe. The first part can be seen here

Entshuldigung, pardon and sorry! Okay, voila here are the pics.

It was not as happening as the first bash, like obviously lolz. Though this event might sound more happening, more stuff, yet ... it isn't what we all expected. The eyes are only on you-know-what. That was already a big disappointment. So, not gonna elaborate much about it. The bottles are pretty much a success though. Old members are nowhere to be seen anymore, except the few of us. Turnover are so high.

This is a group pic where it actually isn't that bad, but due to er ... some unforeseen circumstances, it doesn't look right.

This is WiNd WiNd ... another Gary, one of the old members around

In the middle is the lady boss, if it is not for this lady boss here, I don't think I will even turn up there hehe, seriously speaking.

This is the guy behind the scene, with his sweat, time and energy poured out for this event. If it is not for him, this will not take place. Those who said they will help out, it's all about cock and bull story. In the end, he did all himself.

It was a total shock for me. Like ABSOLUTELY. Who is this if you wonder. As I walked down the stairs, I saw him and I just do not know how to react o.O I was stunned, he was there smiling and sitting at the bar area. I looked at him, he looked at me. LOL ... alright minus the drama part, I knew him! He was my senior back in KDU. Yes I am from KDU =.= still as thin as before =.=

Sushin with a Groove @ Sushi Groove

If you remember, there is one post about Bakerzin.

If not, here it is, click Bakerzin, it's all about pastries, cakes, and desserts.

I know, people take main course and all before desserts but we did the opposite, as in Yu Wen and myself.

Right after we walked out from Bakerzin, we headed to Sushi Groove. I never thought of dining there before until that fine day when Yu Wen recommended me this place. When we shop, of course we gotta eat things as well, no?

Right, we saw this really cozy place, a place to die for. It's such a good, comfy, nice and serene place to have a nice dinner in.

This is the place and how it looks like, looks classy heheh ... quiet and of course it's noisy on and off, how noisy? Made by the colleagues =.=

Salmon, I was so dying for salmon in such a long long time and when I finally got to eat it, it just
melted, and I followed ... to melt lolz. It was so fresh and I just love it to bits.

Each and every of their dishes has very unique names from movies or cartoons or characters such as Geisha, Lion King, Dragon Ball and etc. It resembles them. Exclusive ... and posh, I will want to go back there though it might a little bit pricey. Most important of all, it's worth it.

Sushi with a groove, let's groove it babe

Saturday, December 15, 2007

Jet Li

After Wednesday, Thursday was my day off too.

I managed to watch another movie, the one starring Jet Li with Moo again, so it's 2 movies in 2 days haha. I can't even remember when was the last time I did this.

The movie was longer than normal movies. The movie was not bad, and it was not like the classic ending that the hero will win and gain everything and live happily ever after. It was't like that. Just watch it for yourself then you will know. All the killings and this is more about brotherhood, friendships and betrayal that involves what people go through everyday. How people change, greed, and it's just a matter of time.

Those days, people used to complain about movie etiquettes that people have and do not have during the movie. So, ads came up like the Digi ads before the movie starts. But, I wonder how do we educate these people who do beyond the extraordinary. These mainland Chinese was talking, and laughing ... and if you thought that it was bad enough, you are so wrong. They talked, they laughed to the extent that they can accidentally kick the front chair, and that was Moo ... and even when I was sitting beside him, I can feel it o.O It's better to make use of that, go and join the national football team okay. I am so relief that those are CHINESE. Sorry I am different from them, I am not Chinese, I am Malaysian haha.

Happy Birthday Clod

Ting tong, it's 11.26pm Malaysian time, fret not it's only 4.26pm Swiss time and of course only 3.26pm UK time so I am definitely not late for this.

14th December, it is none other than Clod's birthday. Our friendship started off 3 years ago in MYB lolz. It was such a pleasure to have met her, for serious. She is so versatile, as she's my sis in Multiply but my mom in Facebook haha. It took a turn for the better when she came back from UK in April 2006, planning the outings and all for her return. Luckily, I am not those who follow the country's time. I sleep and awake the opposite of normal people. We bonded.

Though she can be scary at times, and that makes her farney haha :P

Let's all wish her a very happy birthday and all the best in your future undertakings, especially for your photography this year hehe.

I'm waiting .... 2008 is approaching ;)

Friday, December 14, 2007

December the 13th

Look at the date, stated December 13th, 2007. Flash back ... one year ago, where was I?

It was this particular date, this date was a very special day for me and my classmates. It was this time of the year that all of us are freed from school, and we could call ourselves as graduates.

As happy as one is, there is a little sadness. If it means that all of us succeeded, it also means that there will be seperation. All of us will part ways all over the world. Throughout the whole 6 months, though it wasn't long, it was not short either. It is definitely too short for us to enjoy but the memories that we had was priceless. So many things happened. It was sweet, bitter, funny, happy, sad, ugly, beautiful. It was a mixture of memories. Of course, we choose to remember the nice ones and forget about the bitter ones.

I am sure that most of us do not want it to happen so fast, and so soon. However, I guess good things come to an end faster than ever. It was this day that all of us wore the graduate gowns and you could see the happiness in each and everyone's faces.

Happy that we succeeded, sad that we don't even know if we will meet each other again. Will we? We don't know where the future holds, we don't know where will we be. Let's leave it up to fate.

Au revoir and auf wiedersehen! Semoga berjaya. Best wishes.

2006B ROX! We are graduates!!

Thursday, December 13, 2007

Hitman @ 1 Utama

Heheh ... was off on Wednesday and this was what I did ...

Early in the morning, I wanted to wake up for breakie but blahs, was raining and my bed felt exceptionally nice that day, so I slept in instead. I know I know ... I even said no to food =.= a bit weird I know ... =.=

Noon time, time to go out, don't expect me to stay home during my day offs ... day offs don't always come whenever I wish and want to. So, do make full use of it.

Coincidently it was Santa the Moo's day offs as well, so how? Let's go lepaks ... so again, we ended up watching movie in 1 Utama haha. It was the Hitman. I didn't know anything about it, I didn't know about the existence of the game until I watched it. Oi Cashier, do we look like we are under 18 =.= sial. Man, I tell you the movie ... action is damn stylo just like Dunhill gaya mutu keunggulan. However, we felt damn potong ... for the censorship, everything got censored -_- so next time they should just show movies like The Bee Movie no need to censor -__- true? Indeed~

Walked walked .. could not get anything for Sunday's wedding dinner. Nevermind, I'll be back in 24 hours time. Who knows ... night time.

Felix said she's lazy ... fine as she did not promise me anything, Moo wanted to go drinking with ex-manager it's alright but Mr K just FFK-ed me ... just like that. Terror-meneror sial.

Wednesday, December 12, 2007

Woah

Today in history

It was the first ever time that a total stranger gave me a name card to ask me to contact him. I'm not talking when people are not sober anymore.

But this particular guest woahh gave me name card personally "contact me when you are in geneva" woahhh ...

nothing to blog ... okay got it? That's why no updates, sorry going out now ... but gotta wait for Moo first. Tonight, hopefully it's on

Hehe ... to where? Got la .. ^_^

Monday, December 10, 2007

Out @ Home @ Maison

People were rating Maison @ Home as what it means in French like it's so darn good, but ... I beg to differ.

I was there yesterday, again I know it's happening to be going with 2 other people only. Looking at the surrounding, people were there with one big group of people but not us. hehe. Yeah yeah whatever.

First of all, of course I wanna complain about the drinks. B52 wasn't very much what I have anticipated for. It didn't have flame, which you know ... decrease my satisfaction. No fire in the body ... which is so not right.

Crowd ... is not exactly what I rate as the better ones. They are not Thai Club people ... but they can be. Music was not all that good. Anyways .... it was alright, and ..

thank you felix, I got a free drink haha.

but something's funny *gave me name card* "Call me" haha "why" "i need your assurance" LOL ...

Second time there? Perhaps I don't know.

Saturday, December 8, 2007

To suffer or to regret?

To cut or not to cut, that is the question.

I prefer keeping my hair, but if I were to keep my hair, I would have to suffer every single day as now I gotta tie my hair in a very retarded way. I need one hour or so in order to tie the required style.

If I cut it, I just need a maximum of 10 minutes to get prepared. The time difference is humongous huge I would say. However, I know that if I were to cut too, I will definitely regret but that makes my life so much more easier.

People will tell me that if I cut and I don’t like it, I can always grow my hair back again. Then again, all those takes time, it does not happen overnight.

I asked 10 people and 9 people told me not to cut, and instead keep it … it’s such a waste and blahs. Right now, right here, I am such in a huge dilemma. I cannot decide, as usual. Practise makes perfect I know but I have been practicing for so damn many times, so damn long and yet there is no progress. HAIHZ.

Tell me … should I? or should I not? I’m a typical Libran, forgive me for being so indecisive and fickle-minded. It’s the strongest characteristics of being a Libran haha.

Wednesday, December 5, 2007

Movie

So there it goes, another day off gone. BOOM! Bombed out.

Okay I know it was not all that bad like staying at home on my bed without AceBob no music no nothing no telly, just like a patient in a hospital.

Not that extreme ... yet. Notice the word YET. hehe. I know I won't be, I believe so. After so many donkey months, finally I managed to watch a movie. My last movie was Rush Hour, that was like what ... HISTORY. Before that movie was Ratatouille, so ... you know how long ago. Feels like 10 years.

Today ... managed to catch a movie with Acebob's doctor named Moo. It's Moo, not Moo Moo, two different cows. haha.

After a stressful week, it's good to catch a movie like this. We watched the Bee Movie haha and I feel like I am back to kindergarden =.= it's so retarded okay, seriously. Retardedly funny LOL. Hehe and all others who watched was like what 5 years old .... 10 years old ... in a matter of fact, all are still school goers and some have not been to school EVEN. Oh MY GAWD! Ahhhhh ... SIAL.

scheisse really

Everyone say "Bravo" or "Phantastisch" or "C'est parfait" eh no ... should be "tres bien" or perhaps "dee mak mak"

You know what it means I guess? Bravo, fantastic, that's perfect or the last one ... excellent

Sie ist zu spaet zur arbeit. Combien? ONE AND A HALF HOURS!

Some people are such smart idiots. Warum? Arbeit beginnt um 2300 weil sie kommt um 0030.. Oh man wti. WTI WTI ... :D heheh ... elle est tres tres fou. Sie sagt warum ich bin hier (1st floor) und nicht arbeit. Sie ist die ein arbeit, nicht mir.

Arschloch und dummkopt. Chai pah? Ka ka chai.

But omg ...

"applause" "temukan gemuruh" yayyy ... *all spectators stood up and gave a big applause to that" the best among the best, nobody can beat.

BAKA!

I know this post does not have any meaning LOL... but dont bother, only for me to understand ahahah :D

But, seeing the label Scheisse, I guess you know-lah haha

Sunday, December 2, 2007

Angel and Devil 5

It was the return of Devil. Everyone knew about it, except Angel. One fine day, Devil saw Angel's friend and she does not know if he saw her. Just to be safe, Devil text-ed them to inform them that she is already back home, after more than a week.

As heavy hearted as one is, Devil gotta face them, one fine day. It's kinda difficult, it's kinda hard and tough when the people they know are the same ones. They have many mutual friends which sucks if you wanna think about the logic of it.

Both do not wanna see and hang out with each other. However, one day .. they gotta be there right at that place at the same place at the same table. As predicted, they will feel very awkward. As reluctant as both are, both know that they gotta face at least once, as a means of politeness.

Nobody knows about their situation except if being told by Angel, until one day ... when the reaction that people saw at one incident was real real big. People were very shocked and surprised by that in a matter of fact. They have not come face to face together. They will ...

but when? how? where? and with who?

Til then, stay tune

Saturday, December 1, 2007

should I?

Someone: You are not local yea?
Me: What do you think? o.O
Someone: I am VERY sure you are not local :D
Me: Ohh ... why say so?
Someone: Your style and everything
Me: Right, so where do you think I'm from?
Someone: From Sabah perhaps
Me: Really??? But ... I'm local hehe
Someone: Are you sure?
Me: LOL of course, in KL all my life haha

Christmas is comingggg .... Rudolf the rednose reindeer, had a very shiny nose ....
Ahhh all the Cristy's songs.... :P

and ...

Acer

Tell me ... if I should get that or should I not ....

Thursday, November 29, 2007

He's leaving me

It was my day off yesterday, and I have a bad news, very very bad stuff happened. A tragic incident I would say.

It was just like any other day offs I had. I was being my normal self doing my own stuff when suddenly, someone just passed out. I didn't know what to do. It happened so fast, so quick that I just don't know what should I do, how should I do to save it. I just could not believe it, that the time comes so soon.

It was really tragical for me.

I am still in disbelief. I do not know how to live without him. I do not know how to survive without him. Ever since it happened, I could not eat, I could not sleep and whole day and nite long, I am only thinking about him. All I have in my mind is just him, nobody else but him. Only if I have spent more time with him.

I know .... I know it's not the end. The doctor did not confirm anything to me yet, but I know it will soon come to an end and that nobody else can help him anymore but himself. I hope he is determine this time around, again.

I am talking about someone that plays an important role in my life, and it has to be Acebob himself, my lappie if you are wondering. It died on me, it cannot enter to windows. It stated that something is corrupted and need to re-install some stuff. I am no IT savy, in fact I am IT illiterate. Pardon me.

How do I type this out? I got it from Acebob's sibling. The sibling understands my situation, and thus ... offered to be there for me.

SAD-nya.

Tuesday, November 27, 2007

Going crazy over this

I am getting desperate, I couldn't get any more desperate than this. But, it is out of reach. Why, tell me why. Why is KL such a sad place, that we don't even have H&M. Even China has it, and we don't. WHY? Clothes might not be cheap CHEAP like C&A, but it's affordable for sure. Just imagine it, I got my cap for a mere 3 CH there once, and so many other stuff. Oh not to forget there are bags selling as cheap as 5CH! DAMNNNN!!! Sales going as low as 70% discount. Shoes costing 10 CH and it isn't some fugly stuff like what you get for 10 bucks here. You tell me how to survive. I got my necklace for 2.90CH. Why is it so unfair? WHY? WHY? and WHY?

Or can someone tell me where can I get those stuff here in KL? I have been looking and hunting up and down inside and out like as though I am hunting for food. I am so lost SIAL! I tried every possible shop, and even if it isn't possible, I tried my damn luck but to no avail. HAIHHHH ....

Even their very simple stuff can be very nice, and most important of all, it's CHEAP. 10ch 10ch . 14ch ... coz I only buy cheap stuff haha.

I like this, but .. there's a but ... hehe if it is just a little bit shorter then it will be even nicer

sialan betul ... I WANTTTTTTTTTT .... booo ... gahhhh

so now I realize, I am in the wrong place HAHA ... a place where I can hardly get stuff ... though there are uncountable shops and there ... I don't need many, I just need H&M, C&A, Yendi, Tally Weijl ... just a few as I shop in H&M and C&A most of the time. SIAL! Life is so unfair!!!

Saturday, November 24, 2007

Geneve 12

Nothing last forever, good things come to an end ... with just a blink of an eye. One day, you will just miss those simple little things that what is perceived as a bitter memory for you. As bitter as it is, you will somehow miss it though during that moment, you feel like wanna end it as soon as you can. When it actually ended, you wanna have that kind of feeling once again. But, as a brutal fact, it will not happen. All are left is just what you have up at your head. Perhaps, you will not be able to meet those people again and not be able to step at the same place again, who knows. Maybe, years down the road you will be at the same place, but THAT feeling might not be there anymore. Truth to be told. What I'm saying is ... all about Geneve, the place I called hell, the place I call heaven. It's everything there, from bitter to sweet and gets sweeter. haha. J actually did training 4 times, and all in Geneve o.O I was quite shocked but I guess I know the reasons.

Some classic ... and olden stuff

Walking in ... oh Schweiz Oh Genf .... or .... Oh la Suisse oh Geneve ... or Oh Swiss Oh Geneva! haha

Let's splash water ... these times never come again .. it's like an abandoned place there but it was still kept in a very good condition, neat, tidy, clean and you just feel very calm there

Knock knock oops nobody's home

From high above ... this is how it look like :P

Facts

Feeling quite bloggy at the moment ... hehe

Sitting at the corner of the place having dinner, suddenly one guy approached us. His strategy and tactic or so-called pick up line to woo customers are SO lame.
Have I seen you somewhere before?
That was what he asked. Like obviously no. Do I look like I am convinced =.= Zuerst and firstly, he looks like a duplicate copy of Ken. Really much alike except the fact that this guy here is a smaller version of him. Whatever Ken had said in the past, nothing I believed, nothing I am convinced. haha. Bad vibes. soorry. Everyone knows that he is a Libran failure and what level of mind he has with him.

That's not the problem, looking like Ken alone already is a crime itself. Trying to get me to donate is close to impossible even I have lots of money with me. Smart-ass. Alright, he was trying very hard, a file with him and all. But, no ... wrong person. Personally, I am against this, people going around asking for donation. Even if I have all the evidence, prove, stories, ID card right in front of me, I outrightly disapproves this. Entshuldigung.

Crooks and conmen are all around the corner, eyeing for the victims and .... ATTACK.

Just wanna wish everyone good luck for today for those who are going down town, massive jam is awaiting us LoL.

World Peace

People say WORLD PEACE, I say otherwise.

It doesn't mean I oppose to world peace, but world peace in a different form and the formation is like that __ + __ + __ + __ = world peace

WHAT?
-Ban barbarians motorcyclists on the road
-Ban drivers using superbly bright light
-Ban donkeys rushing into the elevator where I work
-Ban part timers who act like some uneducated pests =.=

Everything added together equals world peace and everyone will be happy and most importantly I will be happy haha.

The posts here is so inconsistent ... depends on my mood, when I feel very bloggy mood then I will have more than 1 post a day, if I don't then once every few days heehe

Today, some police dude were having road block and guess what, he checked The Lorry like any other cars, then he smiled o.O I thought I saw wrongly lolz ... omg a police giving a damn good hospitality to the people? I thought they only smile when they get you-know-what. Woahhh .... either is he way too bored ... and I think that's most definite.

Thursday, November 22, 2007

Tralala

I survived the battle, of 6 days overnight. The final one was real shitty, everything goes wrong, very wrong. Everything was screwed. If I was given a choice that night, either to go on for another day like that, or get shot, I will choose to get shot instead. It was a nitemare in reality. Serious shit.

People lately are getting so sick so stupid. Leave that out because of some nuisance stupidly retarded and over dumb ass drivers around.

City life sucks. Country life is too quiet. So what? In-between is the best, see the cows or cars whenever you wish to. Happy stuff are slowly fading away here haha ... coz I seldom go out any longer. Best to sit sleep and eat at home.

It has already been a week since the Part 4 of Angel and Devil story and I am just wondering if I should continue. I have lack of ideas and some writing skills. Right now, my mind is not here, it's rusty, need some enlightenment.

I need something new. Life is boring. No excitement no nothing, it's pure boredom, monotonous is the only thing.

Few nights ago, I just wonder why there are some biatchy people around that they just can't behave themselves. I'm a regular here, can I have half price. SO? Do I know you? No then just get lost. I'm staying until the noon only the most. Do I care? No rooms, go and die.

No mood to blog~~ meditation ... orm ... orm .....

Monday, November 19, 2007

Say SCHEISSEEEE

Everyone say SCHEISSE! :D

One idiot and superbly retarded arse called up to ask me if I am asleep and said he has been calling since don't know what time and all. Bloody hell, phone did not even ring, and I was all along beside the phone. Who was he trying to kid I wonder. This guest I tell ya ... shitty brain he has or probably brainless, it's all the same. Imbecile really. Dummkopf-lah this arschloch.

I'm so happy that my fave bell, sec will be working today hehe together with me waaa.

Another scheisse is an unrelated incident.

Some people love blaming others for their inability to act decently and blame you for not telling them. For example, this dummkopf here has the tendency to stare at people and ask him why, don't ask me I will not know. People get really really annoyed and yeah they talked about it and all, and he did it again, he then said I told you to tell me on the spot and I don't think you did. What will others reaction be? If for me, I just feel like giving 2 tight slaps. He wanna push the blame and his fault to other people. It's either he feel insecure, like damn insecure with some attitude problem or he is just one nut that are afraid to admit. People like this .. I think it's better they stay in denial than to push the responsibility and blame others for his actions instead. Perhaps he will then react by NO LORRR ... whichever it goes, I guess this person is always right and never wrong. Everyone in this whole wide world is wrong lolz.

Oh scheisse und fickst du, cochon

Sunday, November 18, 2007

Volcano erupts

Volcano erupts when it is triggered

The same goes to humans. Once triggered or provoked mentally or emotionally, anyone can explode at anytime anywhere. Perhaps, the damage that it is caused will never cure, never heal for months, years or probably it just leaves a permanent damage eternally.

When things are still very raw and fresh, it is advisable to leave it alone to cool down and all, not go on screwing more things and provoke deeper in. If one has the intention just to provoke it, then nothing can be said. One month of cooling off equals to no cooling off at all.

When life is peaceful and happy without any disturbance and interference, people will be content. However, once there are some parasites, people will not be glad and I guess they will be somehow annoyed with it and wanna push all these parasites away, far away from them.

If someone can only mean it well, it is not always the way things go and it is not always how other people perceive it. If you know that people are just very irritated with you, then stay away especially if you annoy people ... consistently and continuously.

When there are astonishing and bizarre people around, you can never predict their actions. What they say is not always what they do though they can wholeheartedly convince you their words are for real.

Do not provoke people .... particularly those who are hot-tempered. This is a friendly advise brought to you from Michystudio. LOL.

Saturday, November 17, 2007

Ein zufrieden Tag @ One happy day

and TODAY ... has been a weird day for me, not that I am complaining but I feel damn nice and damn happy.

Almost everyone treats me so good and I wonder why? Yesterday someone bought McDonald's for me and treated me. Thank God, because the food in the cafeteria sux to the max and it's so god damn disgusting. Then, someone came speaking French to me lolz and that is totally out of topic I know but I feel damn happy and someone actually lived so near to me when I was in Geneva and I know that street!!! and a few others too!!! oh dang :p Then, someone asked if I wanna eat at 3am, but I was too busy so ... nevermind. Then, another one walked me to the carpark in the morning o.O Besides that, of all people, mein vater at work treated me superb good today lolz ... omg weird to the max

A nite out at Rum Jungle ....

Friday, November 16, 2007

Road never ends

It was taken in a far far away place called Switzerland and it was a raining day, approaching winter, already autumn when we were walking to Dorni's bus stop to go to Horw, to Otto's to be exact.

Well ... people might drift apart, but .. the road never ends for us to meet someone new. Sometimes, the old one is not the best one. The new one might have better connection with you. One person closes its door on you, doesn't mean that everyone else does. People always say the old ones are the ones that understand you the most, but all these things can be developed in new ones too and I guess it depends on both individuals on this issue. Some might chose to close their eyes and ears and being oblivious about you, but say and talk as if they really DO understand you but in fact they don't. Well, some people they don't say and talk like they understand you, but deep down inside they really do.

Funny heh?

Thursday, November 15, 2007

Bakerzin @ 1 Utama

It was my day off last week, and coincidently the same as Yu Wen. Off day is not about staying home doing nothing and it goes to waste.

Thus, there we went to 1 Utama. I know, again! At least it isn't KLCC ... phew. I see that 6 days a week is more than enough. I don't wanna see and go there even on the days that I don't have to work. =.=

Anyways ....

Do you like cakes? Desserts? Craving for sweet things to indulge in? Or just to make yourself happy after a stressful week? There you go, let me present you .... BAKERZIN.

I had it the other day with Yu Wen

All the selections of cakes are displayed at the entrance and man, it was such a hard hard and HARD decision to make. We were standing there for 10 minutes just to decide which to take, for, it all looks so dang good! Like ... we want everything but .. we only have one stomach :(

This is Yu Wen's chocolate amer ... it's really nice, not too rich in chocolate, and it's just nice. Flourless chocolate sponge layered with bitter chocolate mousse.

Then it's my mango mousse. Fresh mango mousse with light finger sponge. Topped with mixed fruits but I got the strawberry. It was so soft, not too soft, strong mango flavour and omg, it feels like heaven!

I love the deco and the settings. The lighting isn't too bright which is good, there are personal space unlike some places. I love this kind of lighting. Environment is good, ambience is so nice, music that they play is really soothing and it suits the environment. It's just the perfect place to be in. A cozy place ... I love it.

Bakerzin is originally from Singapore and it can now be found in other countries and one of them is definitely Msia haha ... and it is still expanding :) The price range is from average to above average. For one piece of cake for 10 bucks or more is a little pricey for me, but once in awhile is alright. After having this, I feel that Secret Recipe is nothing.

They don't only serve cakes and desserts, as well as main courses, beverages and stuff like that. Check it out and experience it yourself.

The one that I had was in ...
G312 Ground Floor High Street, 1 Utama Shopping Centre
Contact Number: 03-7729 4493

Yumzzzzzz .... *drooling*

Wednesday, November 14, 2007

Angel and Devil 4

To be continued ...

One fine day out of the blue, Angel went up to Devil to question about them. Devil was practically surprised and taken aback by that question as, for such a long time they have not been talking and suddenly going up to her asking question about them. Stunned was the word. She answered what she thought. Angel suddenly said that there are some things going around about them and that it isn't just one or two, but a whole lot of them whom she doesn't wanna mention who. As curious as one is, Devil knows very well that no matter what, Angel will not tell or mention anything to her anymore. Both knows the status roughly and knows where they both stand for the other. Friendship had turned sour, tremendously.

After knowing that friendship had turned to the bad side, Devil thought that maybe there's some way that it could be saved. She tried her best but it wouldn't work when it's just one side. Months had passed and there is no progress. Obviously, I guess both doesn't enjoy each other's company anymore. Everything was kept to Devil herself, and none of the friends know about this and people just thought that they are just as close as before, or probably not as close but still are while for Angel, her friends know about them and I supposed it is obvious how do they know about it yea.

Devil was already on the way back and it left to ponder if she should get something. Yes, for returning the favor. What favor I don't know.

Now, the drama begins when both are in the same place same country. So many things were hidden previously from her. Friends around will eventually know. One day, they will come face-to-face with each other. How do they cope?

... Til the next episode


.. TO be continued

Tuesday, November 13, 2007

MYB Bash 1

Date: 29 September 2007
Who: MYB members
Where: Baze Club, Renaissance

It was the 29th of September when this event took place. It was the 2nd MYB Bash as well as the MYB Icon Search. Wanna know what's MYB? MYB is a forum to bring all Malaysian girls together under one community no matter where you are in the world. But, nowadays, there are guys too lolz. haha anyways, the link is at Malaysian Babes. Check it out if you're interested.

The first MYB Bash and the 2nd one is very different. Same founder, but of course minus one. There were 2 before but now left with one, which I think is not a bad thing altogether. Reason being P&C.

I think the focus was on the MYB Icon Search which sad to say ... I don't have any interest on that whatsoever. I have indeed a lot of things to say on that part but ... I guess things are just better left unsaid especially on Q&A. Anyways, still kudos to the organizers and those involved in making this event a sucess.

There comes the MYB Bash where all you could see was just new faces. It's so difficult to see an old face, a familiar face there. As what I have said, the first and the second one is one hell of a difference.

A group pic

This is one of the old members hehe ... but actually we already asked each other lolz ... as in all the old members hhe who is gonna go :D such a long time I have not seen him o.O

Yohoooo kerry came in the pic BUT ... our background zzzz

heheh ... :D

C'est moi et Blacklabel ... sante :D That's me and Blacklabel ... cheers

I actually have another pic with an old member. HOWEVER, that pic is so superbly FUGLY that I just don't have the guts to put it up. In the end, just burn it away haha :D I don't mind :P